شناسهٔ خبر: 113456 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوی: 

مسیرهای انسداد یافته ناشی از رسوبات سیل در خوی بازگشایی شد 

سیل آذربایجان غربی- شهرستان خوی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوی از بازگشایی مسیرهای انسداد یافته ناشی از رسوبات سیل توسط راهداران این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، اصغر کاظمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی گفت : بر اثر بارش های اخیر و وقوع سیلاب برخی از محورهای روستایی این شهرستان دچار انسداد ناشی از انباشت رسوبات و گل و لای شدند که با همت و تلاش راهداران این مسیرهای روستایی در اسرع وقت بازگشایی شد.

وی افزود : به محض اطلاع از انباشت رسوبات و مسدود شدن محورهای روستایی یزدکان، زاویه شیخلر، گورپیران و آغچه قشلاق تعداد ۸ نفر از راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی با چهار دستگاه از ماشین آلات سبک و سنگین راهداری شامل یک دستگاه لودر ، یک دستگاه گریدر و دو دستگاه سواری در ۵ ساعت کاری موفق به پاکسازی و بازگشایی مسیر های روستایی فوق شدند.

کاظمی اظهار داشت: طول محورهای مسدود شده بر اثر وقوع سیلاب و انباشت رسوبات ۳ کیلومتر بوده که با برداشت ۲۰۰ متر مکعب رسوبات ، این مسیرها بازگشایی شد و هم اکنون تردد ایمن و روان در آن محورها جریان دارد.