شناسهٔ خبر: 113503 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی درگذشت راهدار تلاشگر حین خدمت‌رسانی در سیل جنوب استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای در پیامی درگذشت راهدار تلاشگر جنوب سیستان و بلوچستان حین خدمت‌رسانی در سیل این استان را تسلیت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پی درگذشت راهدار تلاشگر جنوب سیستان و بلوچستان در حین خدمت‌رسانی در سیل این استان، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم حمید بامری همکار راهدار تلاشگر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان راسک در جنوب سیستان و بلوچستان که در حین خدمت‌رسانی در سیل اخیر دچار سانحه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد، موجب تاسف و تاثر فراوان شد. بی شک فقدان آن مرحوم همچون دیگر راهداران عزیزی که در حین خدمت جان شیرین خود را تقدیم کردند، محسوس و خدماتش ماندگار خواهد بود. ضمن تسلیت به خانواده بزرگوار ایشان، تمامی همکاران عزیز سازمان بویژه همکاران جنوب سیستان و بلوچستان و جامعه راهداری و حمل و نقل جاده ای، از درگاه پروردگار منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم و بازماندگان ایشان، صبر، بردباری و سلامتی مسئلت می‌نماید.