شناسهٔ خبر: 113578 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی سیلاب شبانه رو گذشته صورت گرفت؛

تلاش راهداران برای برقراری ارتباط ایمن محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی

ایمن سازی محورهای خراسان جنوبی پس از سیلاب.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، از درگیر بودن حوزه راههای طبس و دیهوک بر اثرسیلاب شب گذشته خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال‌زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی،گفت: طی شبانه روز گذشته محورهای شهرستان‌های دیهوک و طبس از بارش‌ها تاثیر پذیرفتند، که محور روستایی خرو بدلیل آب بردگی بخشی از جاده با نظر پلیس راه با هدف حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای مسدود شد.

وی افزود:همچنین محورهای دیهوک- راور، ده محمد- عشق آباد و تعدادی از راههای روستایی حوزه عشق‌آباد دچار آب بردگی شانه راه و خسارت به پل‌ها و ابنیه فنی شده‌اند.

جلال زاده تاکید کرد: لازم به ذکر است محور طبس- یزد (محدوده کیلومتر ۶۵) به دلیل طوفان گرد و خاک و کاهش دید افقی طی ساعاتی از دیشب با نظر پلیس راه مسدود اعلام شد که پس از تلاش ۴ ساعته راهداران و انجام عملیات ماسه روبی  در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل‌ها، آبنماها و تخلیه قنوها با هدف ایمنی لازم پایدار برای راههای مذکور هستند.

جلال‌زاده سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم‌استانی‌های محترم با مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد و یاداور شد: مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شده است.