شناسهٔ خبر: 113614 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان تهران اعلام کرد؛

آماده‌باش ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات در پی وقوع بارش در محورهای استان تهران

سیلاب همزمان با اعلام هواشناسی مبنی بر حاکم شدن شرایط نارنجی آب و هوایی در استان تهران ۱۲۰ دستگاه اکیپ گشت راهداری این اداره کل به حال آماده‌باش در آمدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عادل مصدقی معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه راهداران به طور شبانه‌روز به جهت فراهم آوردن آرامش مردم در سطح جاده‌های استان در تلاش هستند، گفت: پیرو هشدارهای هواشناسی مبنی بر حاکم شدن وضعیت نارنجی هواشناسی و بروز بارندگی شدید و سیلاب اکیپ‌های راهداری به منظور روان‌سازی ترافیک و اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران در حال ارائه خدمات به هم‌استانی‌های گرامی هستند.

وی افزود: بر اثر این بارش‌ها در چند نقطه از استان تهران، به خصوص در نقاط شمال و شمال شرقی استان، شاهد آب گرفتگی و وجود گل و لای به ویژه در منطقه کن امامزاده داود هستیم که با استقرار ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و دستگاه‌های مکانیزه مورد نیاز در راهدارخانه‌ها، امید آن می‌رود مشکلی در خصوص برقراری ترددی ایمن در محورها نداشته باشیم.

معاون راهداری استان تهرام اضافه کرد: همکاران خارج از محدوده استحفاظی به کمک نیروهای هلال احمر جهت خارج کردن گل و لای در محوطه امام زاده داوود اقدام کرده‌اند و این همکاری همچنان ادامه دارد.

مصدقی از پاکسازی ریزش سنگ در بخش رودبار و قصران، لواسان بزرگ و کوچک و همچنین در حوزه شمیرانات خبر داد و افزود: در جاده اکام رضا قیام دشت، پاکدشت مسیر تهران مشهد رسوبات و گل و لای به سرعت پاکسازی شده و تردد روان است.

معاون راهداری استان تهران تصریح کرد: در بخش رودهن-آردین به سمت جبر اکیپ‌های راهداری همچنان در حال پاکسازی محور هستند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در محور شهریار-رباط کریم و ری-ورامین بر اثر بارش‌ها مشکل خاصی به وجود نیامده است ولی همچنان با همت همکاران شهرستان‌های تهران، شمیرانات، پاکدشت و ملارد با توجه به شدت آب‌گرفتگی‌ها مشغول امداد رسانی به هموطنان هستیم.

آماده‌باش ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات در پی وقوع بارش در محورهای استان تهران

به گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، مصدقی با توجه به شرایط جوی ناپایدار تاکید کرد: شهروندان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی کنونی از سفرهای غیر ضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی، اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل سیلاب با حجم
7 MB