شناسهٔ خبر: 113626 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین اعلام کرد:

جابجایی ۳۷۷ هزار تن کالا از شهرستان نمین

کالای اساسی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت:در ۴ ماهه گذشته ۳۷۷ هزارتن کالا از این شهرستان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از اردبیل،مهدی آزاد در بازدید ازشرکت حمل ونقل شهرستان نمین با بیان اینکه ۲۴ شرکت در حوزه حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم هستند گفت:در مدت یاد شده حدود ۱۶ هزار برگ بارنامه نیزصادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۴ ماهه گذشته ۲ هزار نفر مسافر از شهرستان نمین جابجا شده تصریح کرد:۲ شرکت مسافربری در این شهرستان در حال فعالیت وخدمات رسانی است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین در راستای ارتقای ایمنی راهها،لکه گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان را با استفاده از ۶۵۰ تن آسفالت سرد و گرم یادآور شدو اظهار کرد:۱۵۳ کیلومتر از جاده شنی شهرستان نمین در مدت یاد شده تسطیح و رگلاژ شده است.

آزاد از شناسایی و توقف ۵۹ مورد ساخت وساز غیرمجازو تجاوز به حریم راه  در شهرستان نمین خبرداد و گفت: حفاظت و صیانت از راه و حریم آن خط قرمز راهداری است.

عضو شورای اداری شهرستان نمین  ادامه داد: با حضور ۱۳۰ مورد گشت راهداری در حریم ۳۰ مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری و با اخذ ۳ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام شده است.

وی اصلاح و بازسازی ۸۵ شاخه گاردریل،ایمن سازی ۳۲۵ مورد از تیرهای روشنایی با دپوی خاکریز،رنگ آمیزی ۷۴ متر از سرعتکاهها،جمع آوری و بازسازی ۴۱۱ عدد از تابلوهای فرسوده و شستشوی ۱۴ هزار عدد تابلو را از دیگر اقدامات مهم راهداران شهرستان نمین در ۴ ماهه گذشته برشمرد و خاطرنشان کرد:در مدت یاد شده راهداران پرتلاش شهرستان ۶۴۰ کامیون ریزش برداری و ۸۵ کیلومتر پاکسازی زباله از حریم انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین افزود:درمدت یاد شده راهداران نسبت به پاکسازی ۵۰ کیلومتر از کانال های طرفین راه اقدام کرده همچنین ۸ کیلومتر شانه سازی انجام داده اند.

آزاد با بیان اینکه اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد گفت:از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی،۳۶ کیلومتر راه فرعی،۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستایی،۳۴ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.