شناسهٔ خبر: 113638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان :

تا پایان فعالیت مونسون راهداری هرمزگان در آماده باش کامل قرار دارد / مونسون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت داشت

بازگشایی راههای استان هرمزگان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت : به دنبال اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی و احتمال جاری شدن سیلاب ، از روز دوشنبه سوم مرداد ماه جهت خدمات رسانی به مردم شریف ، تعداد ۱۶۵ نیروی راهدار و ۱۱۱ دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب ۲۵ تیم عملیاتی به حالت آماده باش کامل درآمدند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از هرمزگان، عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان با اشاره به شروع بارندگی های شدید سطح استان از بامداد چهارشنبه ششم مرداد گفت : از بامداد چهارشنبه با فروکش کردن باران و سیلاب رودخانه های هر منطقه عملیات رفع انسداد و ریزش برداری و رسوب برداری از سطح محورهای مواصلاتی در دستورکار نیروهای عملیاتی قرار گرفت .

وی در ادامه افزود: محور بندر خمیر به بندرلنگه به دلیل طغیان رودخانه های فصلی « آبنمای کنخ » تا اطلاع بعدی مسدود بوده و مردم می توانند جهت تردد از محور جایگزین بندر خمیر - دژگان - بندرلنگه استفاده کنند .

وی اضافه کرد : برخی راه های روستایی از جمله چند روستا در محدوده احمدی حاجی آباد نیز به دلیل طغیان رودخانه های فصلی مسدود بوده که با تلاش راهداران این راه ها نیز بازگشایی خواهد شد .

شرفی تاکید کرد : طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی سامانه مونسون همچنان بر روی استان فعال بوده و لازم است رانندگان و کاربران جاده ای قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مدیریت راه های استان تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.