شناسهٔ خبر: 113655 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری لرستان اعلام کرد:

آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا

آغاز ثبت نام متقاضیان جدید واجد شرایط شرکت در آزمون تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا ثبت نام متقاضیان جدید واجد شرایط شرکت در آزمون تاسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا از روز شنبه هشتم مرداد ماه 1401 آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، داریوش موسیوند گفت: تارنمای آزمون به نشانی   transit.rmto.ir از روز شنبه هشتم مرداد تا پنج‌شنبه بیستم مرداد ماه سال جاری برای ثبت‌نام جاماندگان از آزمون تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا، مجدد بازگشایی می‌شود.

وی با بیان این که تاریخ و محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام می‌شود، افزود: آزمون این دوره نیز عمدتاً بر مهارت‌های تخصصی و اطلاعات کاربردی داوطلبان مبتنی خواهد بود و متقاضیان أخذ مجوز تأسیس شرکت حمل و نقل بین‌المللی کالا باید از تجارب و دانش کافی علمی و کاربردی در حوزه‌های مرتبط با حمل و نقل بین‌المللی کالا و ترانزیت برخوردار باشند.

رییس اداره حمل و نقل کالا اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون دوره‌های قبل، اجازه شرکت در آزمون را نداشته و درصورت مشاهده یا گزارش چنین مواردی، وفق مقررات اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی، انجام دو نوبت واکسیناسیون و ارائه گواهی آن که حداقل دو هفته از نوبت دوم گذشته باشد و ارائه تست پی سی آر منفی کرونا با مهلت حداکثر ۹۶ ساعت از انجام آزمایش صادر شده از آزمایشگاه معتبر برای متقاضیان الزامی است.