شناسهٔ خبر: 113684 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری لرستان خبر داد:

تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان باز است

تمام محورهای اصلی و فرعی لرستان باز است علیرغم بارش باران در شهرستان‌های الیگودرز، ازنا و دورود، در حال حاضر تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی باز و تردد برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، مرتضی شیروانی گفت: علیرغم بارش باران در شهرستان‌های الیگودرز، ازنا و دورود، در حال حاضر تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی باز و تردد برقرار است.

وی با اشاره به اشراف کامل به محور بزنوید_ امامزاده محمد بن حسن(ع) و استقرار اکیپ پیمانکار احداث راه و تیم عملیاتی راهداری در منطقه افزود: در محور فرعی بزنوید  _امام زاده محمدبن حسن(ع) الیگودرز به دلیل ریزش محدود و اجرای عملیات خاکی، در حین بارندگی در تردد ماشین‌آلات سبک مشکل ایجاد شده بود که با قطع بارش، با تلاش پیمانکار و حضور به‌موقع تیم عملیاتی راهداری، بازگشایی انجام و ارتباط مجدد برقرار شد.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان ادامه داد: همچنین در دو نقطه از این محور نیز ریزش محدود اتفاق افتاد که به همت راهداران شهرستان الیگودرز بلافاصله عملیات ریزش‌برداری صورت گرفت.

وی با اظهار تاسف از کشته شدن افراد یک خانواده عشایری در سیلاب الیگودرز اظهار داشت: این اتفاق در خارج از مسیر محورهای مواصلاتی رخ داده است و در حال حاضر تمام راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان الیگودرز باز و تردد برقرار است.

شیروانی خاطرنشان کرد: از روز پنج‌شنبه ششم مرداد ماه با اعلام پیش‌بینی‌های هواشناسی درخصوص شرایط جوی، ۳۲ تیم راهداری درقالب گشت راه و ترابری در محورها مستقر و مشغول خدمت‌رسانی هستند.