شناسهٔ خبر: 113717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد:

تعهد ۶۰۰ میلیارد ریالی برای روکش آسفالت جاده‌ها 

روکش آسفالت  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال برای روکش آسفالت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی ۶۰۰ میلیارد ریال منابع هزینه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،کلیم‌الله وثوقی دربازدید از عملیات مرمت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اردبیل گفت: امسال عملیات روکش آسفالت به میزان ۱۵۰ کیلومتر پیش‌بینی شده تا در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اعم از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی اجرایی و عملیاتی شود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل تصریح کرد: در کنار این اقدام راهداری، در بخش راه‌های روستایی ۱۰۰ کیلومتر آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد که ۴۰ درصد این عملیات در ماه‌های گذشته به انجام رسیده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت:عملیات اجرایی۸۸ پروژه در قالب مرمت، روکش آسفالت و لکه‌گیری با تلاش راهداران انجام خواهد شد تا ما بتوانیم در خدمت هم استانی‌ها برای تسهیل در رفت و آمد آنها باشیم.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل ازتأمین و تدارک ۳۰۰ هزار تن آسفالت برای ارتقای جاده‌های استان خبر داد و افزود: در شهرهای شمالی استان عملیات آسفالت‌ریزی و مرمت در حال اجراست که در این زمینه نیز ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت فصل کاری، اداره کل راهداری تلاش می‌کند تا با کیفیت مناسب و سرعت عمل پروژه‌های مصوب را در مناطق استان در حوزه‌های مختلف اجرایی و عملیاتی کند.