شناسهٔ خبر: 113719 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد تشریح کرد:

اقدامات شبانه روزی راه و شهرسازی استان جهت جلوگیری ازخطرات احتمالی بارش سنگین باران

اقدامات پیشپیرانه سیل- یاسوج مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال سیل ،از ساعات ابتدایی روز جمعه اقدامات لازم جهت جلوگیری از خطرات احتمالی در دستور کار قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه  و شهرسازی (کهگیلویه وبویراحمد)،محمد راستا  گفت : بعد از دریافت هشدارهای هواشناسی به تمامی پیمانکاران راه و شهرسازی در سراسر استان اعلام آماده باش کردیم .

راستا اضافه کرد : با کمک گرفتن از بخش خصوصی چند بیل مکانیکی جهت لایروبی کانال ها و آزادسازی معابر استان بصورت شبانه روزی فعالیت ها جهت جلوگیری از خطرات احتمالی انجام شد .

وی خاطرنشان کرد: در تمامی بخش ها اعم از شهری ، روستایی و عشایری سراسر استان ،تیم های امداد اداره کل راه و شهرسازی با کمک پیمانکاران با دستگاههای بیل مکانیکی ،لودر و کمرشکن در حال مرتفع کردن معابر آسیب پذیر هستند و این تیم ها تا رسیدن به وضعیت عادی در حالت آماده باش خواهند بود .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اضافه کرد : کانال ها در حوزه سرابتاوه ،تل خسرو و ورودی شهر یاسوج با کمک بیل مکانیکی لایروبی شدند و در همین ارتباط آزاد سازی محور یاسوج به سمیرم حدفاصل روستانی سمرون در دستور کار قرار گرفت.

محمد راستا در ادامه افزود: تیم مدیریتی راه و شهرسازی در استان و شهرستان ها با حضور در مناطق آسیب پذیر بر عملیات اجرایی تیم های امداد بصورت شبانه روز نظارت می کنند .