شناسهٔ خبر: 113741 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مطرح کرد؛

انجام موفقیت آمیز حج تمتع ۱۴۰۱ با وجود شرایط سخت صنعت هوایی/ آمادگی ناوگان هوایی برای اربعین حسینی

محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام انجام عملیات موفق حج در شرایط سخت صنعت هوایی و بازگشت قریب به ۴۰ هزار زائر از سرزمین وحی گفت: صنعت هوایی آماده برگزاری مراسم اربعین و انجام خدمات به زائران کربلا است.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی در مراسم پایان عملیات حج ۱۴۰۱ که صبح امروز هشتم مرداد ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران ومسئولان صنعت هوایی کشور برگزار شد، بیان کرد : عملیات حج امسال با لطف خدا اعزام و بازگشت  قریب به ۴۰ هزار زائر خانه خدا با موفقیت انجام شد. 

 وی گفت: با رهنمود ودستور مقام عالی وزارت  در عملیات حج تکریم مسافران و پرواز به موقع و بی دغدغه برای حجاج انجام شد که نقطه قوت عملیات حج امسال است.

 وی با اشاره به تشکیل کارگروه های متعدد در حوزه‌های مختلف گفت: عملیات فنی، استاندارد، شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه حضرت امام خمینی( ره) همه نهادها  همکاری کردند تا عملیات حج ۱۴۰۱ با موفقیت و سربلندی انجام شود. 

معاون وزیر خاطر نشان کرد :عملیات حج در شرایط سختی انجام شد و  تلاش مجاهدانه نیروهای گمنام وجهادی صنعت که در اوج تحریم های ظالمانه برای عملیات حج تلاش کردند قابل تقدیر است. 

 محمدی بخش تصریح کرد:  با حمد و سپاس از درگاه الهی از همه کسانی که با تمام توان و تخصص خود موجب شدند این عملیات به نحو احسن برگزار شود، تقدیر و تشکر می کنم. 

 محمدی بخش با اشاره به تقارن تکریم از عوامل حج با ماه محرم گفت:شکرگزاری عملیات آبرومندانه حج امسال که با عنایت خداوند انجام شد، گرامیداشت مراسم اربعین است و صنعت هوایی آماده برگزاری عملیات اربعین و انجام خدمات صادقانه به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام است.