شناسهٔ خبر: 113764 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

بهره‌برداری از ۶ پروژه بیمارستانی، ورزشگاهی، تامینی و تربیتی در سال جاری

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از بهره‌برداری ۶ پروژه شامل یک پروژه بیمارستانی، ۳ پروژه ورزشگاهی و ۲ مجموعه تامینی و تربیتی در سال جاری خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص پروژه‌های بیمارستانی و ورزشگاهی که توسط سازمان مجری احداث شده و در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، اعلام کرد: در مجموع ۱۰۵ طرح بیمارستانی، اداری، تربیتی و فرهنگی توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در سال جاری برنامه‌ریزی شده تا ۶ پروژه شامل یک پروژه بیمارستانی ، ۳ پروژه ورزشگاهی و ۲ مجموعه تامینی و تربیتی به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی اعلام کرد: بیمارستان امام‌خمینی خمین با ظرفیت ۱۴۴ تخت در زمینی به مساحت ۳۱۷۴۵ مترمربع و مساحت ساختمان ۱۱۹۰۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد، ورزشگاه بناب با زیربنای ۱۱۷۳۲۵ مترمربع با ظرفیت ۵ هزار نفر با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصد، ورزشگاه خرم‌آباد با زیربنای ساختمانی ۱۶۱۵۳ مترمربع با ظرفیت ۱۵ هزار نفر جمعیت با پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصد و ورزشگاه بروجرد با زیربنای ساختمانی ۸۸۵۹ مترمربع و مساحت محوطه ۲۲۳۱۳۵ مترمربع با ظرفیت ۵ هزار نفر با پیشرفت فیزیکی ۷۷ درصد بخشی از پروژه‌های بیمارستانی و ورزشگاهی است که در سال جاری در صورت تحقق منابع مالی تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید.

نبیان افزود: مجموعه‌های تامینی-تربیتی سلماس و بهبان نیز از دیگر پروژه‌های سازمان مجری است که در سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/