شناسهٔ خبر: 113776 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:‌

جاده های مسدود شده استان کرمان، در کمترین زمان ممکن بازگشایی شدند

جاده های استان در صورت انسداد، در کمترین زمان ممکن بازگشایی شدند معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به بازگشایی سه محور تاکنون گفت: جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها به ۵۰۰ کیلومتر از راه های اصلی و شریانی شمال کرمان خسارت وارد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمان، سیدحمزه روح الامینی گفت: خسارت های سیلاب در استان کرمان به صورت پراکنده بوده اما خسارت های محورهای ارتباطی شهرستان ارزوییه، رفسنجان، کوهبنان، زرند و سیرجان بسیار فراوان بوده است.

وی اظهار داشت: محور مانی - پاریز - سرچشمه تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده اما مابقی محورهای ارتباطی استان کرمان بازگشایی شده و تردد در آنها برقرار است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: مسیرهای ارتباطی کوهبنان، راور، رفسنجان نیز که از دیشب مسدود اعلام شده بود با تلاش راهداران و همچنین فروکش کردن سیلاب در نقاطی، بازگشایی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شدت بارش ها تا فرداشب در استان کرمان ادامه دارد، میزان خسارت‌ها پس از برآوردهای کارشناسی متعاقبا اعلام می‌شود. فعالیت سامانه بارشی موسوم به مونسون از دوشنبه هفته جاری در استان کرمان آغاز شده است. استان کرمان ‌دارای ۲۳ شهرستان است که طی روزهای گذشته ۱۸ شهرستان آن درگیر سیلاب شده است.