شناسهٔ خبر: 113789 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد؛

رویه ترانزیت خارجی در بندر گناوه برقرار شد

بندر گناوه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با پیگیری‎های صورت گرفته از سوی این اداره کل و ستاد حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر رویه ترانزیت خارجی در بندر گناوه برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد شکیبی‌نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از برقراری رویه ترانزیت خارجی در بندر گناوه خبر داد و گفت: برقراری رویه ترانزیت خارجی در بندر گناوه فرصتی ارزشمند برای رونق اقتصادی و ایجاد فرصت‎های متعدد اشتغالزایی در این  بندر است.

وی بیان کرد: افزایش مبادلات تجاری بندر گناوه با کشورهای حوزه خلیج فارس، امکان جذب بیشتر صاحبان کالا و همچنین افزایش حجم تخلیه و بارگیری از دیگر مزیت‌های برقراری رویه ترانزیت خارجی در بندر گناوه محسوب می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای بندر گناوه این بندر در کنار سایر بنادر استان بوشهر مورد توجه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی اظهار کرد: برقراری رویه ترانزیت خارجی همگام با آغاز اجرای طرح‌های جامع و توسعه‌ای در بندر گناوه نویدبخش آینده‌ای درخشان برای این بندر است که باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده صورت گیرد.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، شکیبی نسب با اشاره به اهمیت برقراری رویه ترانزیت خارجی در بندر گناوه ادامه داد: در این راستا از همراهی و تلاش‌های موثر ستاد حوزه نظارت گمرکات استان، اداره بندر و دریانوردی گناوه و اداره کل گمرک گناوه برای برقراری رویه ترانزیت خارجی کمال قدردانی را داریم.