شناسهٔ خبر: 113807 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران اعلام کرد؛

برقراری پرواز در مسیر مسقط شیراز، نوشهر و بالعکس در آینده نزدیک

سعدالله وطن خواه- مازندران مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران از برقراری پرواز در مسیر مسقط شیراز، نوشهر و بالعکس در آینده نزدیک خبرداد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران از برقراری پرواز در مسیر مسقط شیراز، نوشهر و بالعکس در آینده نزدیک خبردادو گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر، تقاضای مردمی و توصیه استاندار مبنی بر توسعه پروازها و کمک به رونق گردشگری استان، با موافقت و اعلام آمادگی شرکت هواپیمایی، خط پروازی در مسیر مسقط، شیراز، نوشهر و بالعکس دایر می شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری پیگیری‌های مستمر از مجاری مختلف در راستای توسعه پروازهای استان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و امیدواریم با همکاری مقامات استان و نیز شرکت های هواپیمایی محقق شود.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران تصریح کرد: تامین و توسعه سفر و ارتباط شمال جنوب و کشور با حوزه دریای عمان و خلیج فارس، یکی از برنامه هایی بوده که امیدواریم در آینده نزدیک عملی شود و شاهد گردشگران عمانی در شمال کشور باشیم.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ وطن خواه با بیان اینکه زمان انجام پروازها منوط به اعلام برنامه پروازی از طریق شرکت هواپیمایی است گفت: در این راستا طی هفته های آینده با حضور و بازدید هیات عمانی در منطقه شمالی کشور، برنامه پروازی در اولولیت قرار خواهند گرفت.