شناسهٔ خبر: 113894 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

ثبت‌نام ۵۴ هزار نفر در طرح ملی نهضت مسکن در استان بوشهر

جلسه شورای تامین مسکن استان بوشهر مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: تاکنون ۵۴ هزار نفر در طرح ملی نهضت مسکن در استان ثبت‌نام داشتند که ۱۳ هزار نفر واجد شرایط دریافت مسکن بوده و ۴ هزار نفر از آنان نسبت به واریز اولیه ۴۰ میلیون تومانی اقدام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( بوشهر )، سید محمود دستغیبی، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر که در ارتباط زنده تصویری با رئیس جمهور برگزار شد اظهار داشت : عملیات ساخت ۱۲ میلیون واحد مسکونی در طرح ملی نهضت مسکن آغاز شده است، که تاکنون ۷ هزار واحد آن در مراحل مختلف ساخت قرار دارند که بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل و تحویل می‌شود.

دستغیبی پروژه خود مالکی را از دیگر طرح‌های نهضت ملی مسکن دانست و تصریح کرد: تاکنون در این طرح یک‌هزار و ۶۰۰ واحد اقدام به ساخت شده و تسهیلات بانکی در حال پرداخت است.

وی با بیان اینکه سالانه در طرح ملی نهضت مسکن ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد ساخته می‌شود گفت: بر اساس برنامه‌ریزی در طول ۴ سال ۴۲ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر ساخته می‌شود.

 دستغیبی از تأمین زمین برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و بیان کرد: در شهرهای کوچک استان بوشهر علاوه بر ساخت واحدهای مسکونی واگذاری زمین به متقاضیان فراهم شده است.