شناسهٔ خبر: 113961 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مجلس به کمک مسکن مهر پردیس می آید/ حضور میدانی معاون وزیر راه و شهرسازی در فاز ٨ پردیس

بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به همراه هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان پردیس در سفر به شهرستان پردیس موضوعات فاز ٨ این شهرستان را مورد بررسی و پیگیری ویژه قراردادند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، روز گذشته دوشنبه مورخ ۱۰ مرداد ماه؛ احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان پردیس  همراه با علیرضا جعفری معاون وزیر راه در سفری به شهرستان پردیس موضوعات فاز ٨ این شهرستان را مورد بررسی و پیگیری ویژه قراردادند.

نادری در حضور خبرنگاران هدف خود از این سفر را بازدید از پروژه ها و بررسی آخرین وضعیت مساکن مهر عنوان کرد و افزود، عمده مسائل مردم در فاز٨ مربوط به کیفیت و نحوه واگذاری های مساکن مهر بود که به صورت میدانی بررسی شد و برخی از این موارد همین‌جا حل و فصل شد و برخی دیگر از موارد در مصوبات سفر گنجانده شد تا در دراز مدت پیگیری و حل شود از جمله اینها تخصیص ١۵ هزار میلیارد تومان در بودجه سال ١۴٠٢ بود که مقرر شد در لایحه بودجه، صحن علنی مجلس و کمسیون تلفیق این اقدام مهم را انجام دهیم.

نادری در ادامه به موضوع سیلاب و آبگرفتگی فاز ٨ و تصفیه خانه فاضلاب پرداخت و بیان داشت شرکت عمران به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

وی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه شخصاً پیگیر موضوع متروی پردیس و بیمارستان الغدیر است افزود: پروژه های بزرگ مقیاس که محرک توسعه شهرستان است باید با سرعت بیشتری پیگیری شود

نماینده مردم پردیس با اعلام یک خبر خوب به مردم شهرستان گفت : کارگروه مطالبات مردمی در دفتر وی تشکیل شده است تا نمایندگان مردم در پردیس متناوباً با تشکیل جلسه و بیان مشکلات موضوعات مردم را پیگیری نمایند.

علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی در شهرهای جدید کشور نیز در خصوص بازید از فاز ٨ پردیس گفت : امروز حضور در پردیس یافتیم تا پیگیر مطالبات مردم باشیم، وی عمده درخواست‌های مردم را تحویل واحدهای باقیمانده عنوان کرد و اظهار داشت، در جلسه با سازندگان تصمیاتی اخذ نمودیم تا برنامه زمان تحویل واحدها را به مردم اعلام نماییم.

جعفری افزود: سایر مطالبات شهروندان در خصوص مسائل زیر بنایی، روبنایی و پروژه‌های محله ور نیز مورد ارزیابی قرار گرفت که امیدواریم دستگاه‌های خدمات رسان مرتبط همکاری لازم را در رفع این مشکلات  به کار گیرند.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور نادری نماینده مردم پردیس در مجلس گفت : مشکلات قانونی تعیین تکلیف مسکن مهر را ایشان از طریق مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهند کرد.

در حاشیه این بازدید در ابتدا با حضور به مقبره الشهدای گمنام  فاز ۸ با قرائت فاتحه و گرامیداشت شهدای ۸ سال دفاع مقدس  و بازدید از مدارس اجتماع محور داشتند .