شناسهٔ خبر: 113992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) اداره کل راه وشهرسازی استان تهران خبر داد:

تشکیل هزار پرونده کمیسیون ماده ۱۲ به صورت الکترونیک

معتقد رئیس اداره فناوری، ارتباطات و اطلاع رسانی (فاوا) راه و شهرسازی استان تهران از تشکیل حدود هزار پرونده کمیسیون ماده ۱۲ به صورت الکترونیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ مهرداد معتقدالحق رئیس اداره فاوا راه و شهرسازی استان تهران گفت: با هدف تکریم ارباب رجوع، بهره وری بهینه در زمان افزایش سرعت و صحت کار اجرایی، تشکیل پرونده های کمیسیون ماده ۱۲ از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و تاکنون و ظرف ۱۸ ماه گذشته هزار پرونده کمیسیون ماده ۱۲ از طریق تارنمای این اداره کل و با دسترسی به تشکیل پرونده از طریق میز خدمت الکترونیک نهایی شده است.

وی در ادامه افزود: بهره گیری از سامانه پیامکی برای ارسال کد رهگیری به متقاضیان و پی گیری پرونده از طریق تارنمای اداره کل را از قابلیت های این خدمت الکترونیک عنوان کرد.

معتقد الحق در پایان تصریح کرد: تشکیل پرونده های کمیسیون ماده ۱۲ و نظارت بر ارسال مدارک در شهرستانهای استان تهران با راهنمایی های کارشناسان کمیسیون انجام شده که البته این آمادگی در خصوص ایجاد سایر فرآیندهای سیستمی و الکترونیک در حوزه های دیگر این اداره کل نیز وجود دارد.