شناسهٔ خبر: 114001 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اعلام کرد:

بازگشایی ۶ راه روستای شهرستان چالوس

مازندران سیل مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران راه‌های ۶ روستای منتهی به انگوران چالوس که به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل ، رانش زمین ، آب بردگی در مسیرها مسدود گردیده بود با احداث پل موقت بر روی رودخانه ها باز و تردد درآن جریان دارد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،حسن جهانیان گفت: بیشترین خسارت وارده در محورهای روستایی چالوس انگوران ،دزبن،دلیر ، طویر،ناتر و چهار باغ پلادکوه بوده که در حال حاضر با استقرار اکیپ های راهداری ، محورهای مذکور پاکسازی و بازگشایی شد.

وی خاطر نشان ساخت: این اداره کل با تجهیزات کامل راهداری از همان آغاز سیل با ۴ اکیپ در محل حوادث حضور داشته و تحت هر شرایطی مسیر رابرای تردد کابران جاده ای مهیا نموده است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: تلاش و حضور به موقع راهداران برای بازگشایی و ایمن سازی راه های مواصلاتی با توجه به حجم بالای کار ستودنی است.

وی میزان خسارات اولیه به محورهای ارتباطی این استان را در پی بارش های اخیر و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها بالغ بر۱۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد.

وی اظهار داشت: محوهای ارتباطی کندوان ، هراز ، محورهای فرعی و روستایی شهرستان های آمل ، رامسر ، تنکابن ، چالوس و نور از جمله محورهای ارتباطی استان بوده که دچار خسارات شدیدی در جسم راه ، ابنیه های فنی و تابلو وعلائم و تجهیزات راهداری شدند.

 جهانیان خاطرنشان ساخت:  در حال حاضر تیمهای کارشناسی مجرب این اداره کل در کنار راهداران جهت بازدید از جسم راه ها و ابنیه های فنی اعزام شده تا علاوه بر بازگشایی راه ها ، راهکارهای مناسب را جهت تعمیرات اساسی ابنیه های آسیب دیده ارائه دهند.

گفتنی است مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت آگاهی از آخرین وضعیت راهها ، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.