شناسهٔ خبر: 114081 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام شد:

خسارت سیل در تیران و کرون با اقدامات راهداری به حداقل رسید

سيل شهرستان تيران استان اصفهان اکیپ‌های عملیاتی و عوامل راهداری با بیش از ۱۵ دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین و ۵ دستگاه خودرو سبک با استقرار در نقاط بحرانی شهرستان تیران و کرون در آماده‌باش بودند.

بهنام پاکدامن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تیران و کرون در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به سیل اخیر در استان اظهار داشت: از روز ۶ مرداد ماه با توجه به پیش‌بینی‌ها و هشدارها شروع بارش‌ها در سطح حوزه استحفاظی شهر تیران و کرون را شاهد بودیم، این بارش‌ها در جمعه ۷ مرداد ماه به حداکثر میزان خود رسید.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در راستای پیشگیری و مهار سیل اقداماتی در نقاط بحرانی شهرستان از قبیل احداث سیل‌بند، تخلیه و لایروبی پل‌ها و ابنیه‌ها، احداث کانال برای دفع آب‌های سطحی و جاری و شناسایی مسیرها برای احتمال سیلاب برای هدایت و کنترل و جمع‌شدگی آب به صورتی که کمترین خسارت را به محور و ابنیه و راه‌ها بزند، انجام شد.

پاکدامن بیان کرد: اکیپ‌های عملیاتی و عوامل راهداری با بیش از ۱۵ دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین و ۵ دستگاه خودرو سبک با استقرار در نقاط بحرانی شهرستان تیران و کرون در آماده‌باش بودند.