شناسهٔ خبر: 114093 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سرپرست جدید دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل و نقل معرفی شد

ببینید | سرپرست جدید دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل و نقل معرفی شد مراسم تودیع و معارفه سرپرست دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با حضور شهریار افندی‌زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و طی آن ضمن تکریم از حسین متولی، سرپرست قبلی دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل و نقل، حمید میرزاحسین به عنوان سرپرست جدید دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل و نقل معرفی شد.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و خدمات حسین متولی در دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل و نقل، به بیان اهم وظایف محوله به سرپرست جدید پرداخت و برای وی آروزی موفقیت کرد.

افندی‌زاده با تاکید بر پیگیری انجام مطالعات طرح جامع حمل و نقل کشور و پیگیری تصویب و ابلاغ آن، سیاست گذاری،‌ راهبری و پیگیری اجرایی سازی مراکز لجستیک کشور را از اولویت‌های دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل و نقل دانست.

وی افزود: نظارت بر مطالعات طراحی شبکه بهینه حمل و نقل در شیوه‌های مختلف و تدوین و اصلاح مقررات برای توسعه بهینه شقوق حمل و نقل کشور در دستور کار این دفتر قرار گیرد و طرح‌های توسعه حمل و نقل نیز به منظور بهبود روند کار اولویت‌بندی شود.