شناسهٔ خبر: 114128 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اعلام کرد:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده اردبیل - آستارا و بالعکس

تردد درمحورهای آذرشرقی.jpg رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از اعمال محدودیت ترافیکی برای کامیون و تریلرها در رفت و برگشت جاده‌ اردبیـل - آستارا و بالعکس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، امید نسیمی در بازدید از محور اردبیل-آستارا گفت: محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز ۱۳ مردادماه در جاده اردبیل - آستارا و بالعکس اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مدت تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده اردبیل - آستارا ممنوعیت داردتصریح کرد:همچنین تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای جمعه و دوشنبه ۱۴ و ۱۷ مردادماه از محور فوق ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل به رانندگان توصیه کرد به قوانین و مقررات پایبند باشند و راهداران را در تامین ایمنی سفر ، آرامش تردد و تسهیل در عبور و مرور یاری کنند.

نسیمی استان اردبیل را در تعطیلات مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران عنوان کرد و خاطرنشان شد: انبوهی از مسافران با آغاز تعطیلات به این استان سفر کرده و در اماکن و اقامتگاه‌های موجود مستقر می‌شوند.

 وی با اشاره به اینکه تعداد کثیری از مسافران هم که از مسیرهای آذربایجان شرقی و گیلان وارد استان اردبیل شده‌ و قصد سفر به شهرهای شمالی کشور در استان‌های گیلان و مازندران را دارند از جاده‌های این استان گذر می‌کننداظهار کرد:از رانندگان درخواست داریم جهت حفظ سلامتی خود و سایر مترددین درجاده سرعت مطمئنه را رعایت کرده و به توصیه هاوعلائم راهور توجه کنند.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان تماس بگیرند.