شناسهٔ خبر: 114137 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل:

پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان نمین تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد

علی یوسف زاده معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازي استان اردبيل معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان نمین در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل) ، علی یوسف زاده معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان نمین در سال ۱۳۹۳ با زیربنای ۹۲۰ متر مربع در شهرستان نمین احداث شده ولی بدلیل مشکلات تامین اعتبار با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد متوقف شده بود تا اینکه در سفر ریاست محترم جمهور با تامین و تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال پروژه از سال ۱۴۰۱ با انتخاب پیمانکار جدید مجددا" عملیات اجرایی پروژه آغاز شد.

وی گفت: هم اکنون کارهای مربوطه به سفت کاری ، نما ، نصب درب و پنجره این پروژه به اتمام رسیده و در حال اجرای عملیات نازک کاری و تاسیسات می باشد که در صورت تامین اعتبار می تواند تا آخر سالجاری تحویل و به مرحله بهره برداری برسد.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: پروژه فرهنگسرای نمین یک ساختمان فرهنگی و هنری در ۲ طبقه طراحی شده و از نظر توسعه فرهنگ و هنر می تواند با توجه به وجود کاربری های متعدد از جمله سالن همایش با گنجایش۳۰۰ نفر و همچنین با برگزاری کلاس متعدد آموزشی و فرهنگی در منطقه موثر واقع خواهد بود.

یوسف زاده به مشخصات و کاربری های فرهنگسرا اشاره کرد و گفت : در طبقه همکف ۶۶۶ متر مربع با سالن انتظار ، کلاس آموزش ، اتاق اداری ، خدماتی ، سالن اجتماعات ، اتاق گریم و انبار بوده و در طبقه اول ۲۱۳ متر مربع با اتاق اداری ، کلاس آموزش ، اتاق کنترل ، تدارکات و لابی است.

وی ادامه داد: طبقه زیر زمین ۲۵.۷۷ متر مربع دارای موتورخانه با سیستم حرارت مرکزی است .

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل تاکید کرد: این پروژه فرهنگی در صورت تامین اعتبار به مبلغ ۴۰  میلیارد ریال در سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.