شناسهٔ خبر: 114138 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی:

شمالی نژاد مدیر فرودگاه آبادان شد

شمالی نژاد-مدیر فرودگاه آبادان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی حکمی جواد شمالی نژاد را بعنوان مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی حکمی جواد شمالی نژاد را بعنوان مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان منصوب کرد.

 سیدی در این حکم، تعهد، سوابق و تجربیات شمالی نژاد در حوزه های عملیات هوانوردی و فرودگاهی  را مورد تاکید قرار داده و به استناد به مواد ۲۲ و ۲۳ اساسنامه شرکت، وی را به عنوان «مدیر فرودگاه آبادان» منصوب کرد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در این حکم آورده است: امید است با اتکا به خداوند متعال و سوگند یاد شده، اهتمام لازم در راستای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور استقرار سیستمی «مردم مدار »،« پاک دست»، «فساد سیتز» ، « قانون مدار » با تاکید بر اجرای دقیق ماموریت‌های زیر بکار گیرید: 

۱- استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی مؤثر با شرکت های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی - امنیتی و دیگر مجموعه های مرتبط با خدمات فرودگاهی. 

 ۲- توسعه کار تیمی، افزایش مهارت ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص ضمن تاکید بر شناسایی و به کارگیری نیروهای مستعد و جوان با هدف همتاپروری و کادرسازی.

 ۳- نگهداری اصولی زیرساخت های موجود و بهره برداری مؤثر و اقتصادی از ظرفیت های فرودگاهی، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها با تأکید بر انضباط مالی، اجتناب از اتلاف منابع، کاهش هزینه ها، رعایت دقیق قوانین و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد شرکت.

۴- تعامل موثر با مسئولین ارشد استان به منظور استفاده از ظرفیت های فراهم شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی از مناطق مختلف.