شناسهٔ خبر: 114195 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

عضو هیات عامل صندوق توسعه حمل و نقل کشور منصوب شد

رستم قاسمی با حکم وزیر راه و شهرسازی،‌ محمدرضا علائی به مدت سه سال به عنوان عضو هیات عامل صندوق توسعه حمل و نقل کشور منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با حکم رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی،‌ محمدرضا علائی به مدت سه سال به عنوان عضو هیات عامل صندوق توسعه حمل و نقل کشور منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: با عنایت به صورت جلسه هیئت امنای صندوق توسعه حمل و نقل کشور با شماره ۱۲.۳۴۱.ص در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، به مدت سه سال به عنوان عضو هیات عامل صندوق توسعه حمل و نقل کشور منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم ذکر شده است: امید است با اتکال به الطاف الهی، در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است؛ جلسه هیئت امنای صندوق توسعه حمل و نقل کشور صبح روز شنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، با حضور اعضای هیات امنا برگزار و به استناد بند (ث) ماده ۸ و تبصره دو ماده ۱۰ اساسنامه صندوق، محمدرضا علایی به عنوان اعضای هیات عامل برای مدت سه سال منصوب شد و از زحمات ابراهیم محمدی در طول مدت تصدی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین وی با امضای صورتجلسه ضمن قبولی سمت خود بر رعایت تبصره ۲ ماده ۲۴۱ اصلاحی لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب ۱۳۹۵، قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان مصوب ۱۳۹۵، قانون منع تصدی بیش از یک شغل مصوب ۱۳۷۳ و اصلاحات بعدی و جزء پنج بند (ه) تبصره دو قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور متعهد شد.