شناسهٔ خبر: 114205 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقرار میز خدمت قرارگاه اجتماعی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در منطقه اسلام آباد شهر کرج

قرارگاه اجتماعی میز خدمت البرز روز چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه میز خدمت قرارگاه اجتماعی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با حضور دکتر عبدالهی استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی و خدماتی استان در محل سالن ورزشی دلاوران منطقه اسلام آباد کرج مستقر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از  البرز، روز چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه میز خدمت قرارگاه اجتماعی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با حضور دکتر عبدالهی استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی و خدماتی استان در محل سالن ورزشی دلاوران منطقه اسلام آباد کرج مستقر شد.

این میز خدمت به دستور استاندار البرز و در راستای اهداف بازآفرینی شهری استان و قرارگاه اجتماعی شهر کرج برگزار شد و تمامی ادارات استان البرز از ساعت ۱۵:۳۰ در محل سالن دلاوران منطقه اسلام آباد کرج حضور یافته و خدمات خود را به مردم این منطقه ارائه کردند.

رضا خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز نیز در راس هیاتی  در این مراسم حضور یافته بود که پس از گفتگو و بررسی مشکلات مردم این منطقه دستورات لازم را در خصوص درخواست ها و مطالبات مراجعین صادر نمود.

شایان ذکر است میز خدمت قرارگاه اجتماعی با هدف رفع مشکلات مردم ساکن در محلات  هدف بازآفرینی شهری چهارشنبه هر هفته در یکی از این محلات مستقر می شود و مردم این مناطق می توانند مشکلات  خود را از نزدیک با استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان مطرح نمایند.