شناسهٔ خبر: 114241 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر فنی، اجرایی و نظارت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید تاکید کرد؛

لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهر جدید گلبهار

بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شهر جدید گلبهار مدیرکل دفتر فنی، اجرایی و نظارت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرستان گلبهار بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیمان عباسی مدیرکل دفتر فنی، اجرایی و نظارت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید که به گلبهار سفر کرده است، در بدو سفر خود با حضور در مزار شهدای این شهرستان از مقام شامخ شهیدان تجلیل کرد.

وی که قبل از ورود به شهرستان و از ابتدای صبح از طول مسیر متروی مشهد گلبهار چناران بازدید کرده بود، به همراه رئیس هیات مدیره و سرپرست و برخی از اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت عمران گلبهار، ضمن بازدید از مجتمع تفریحی توریستی سنجاقک «دریاچه» و اطلاع از آخرین وضعیت طرح‌های تکمیلی این مجتمع، بر تعیین تکلیف طرح‌های سرمایه گذاری این مجموعه تاکید کرد.

در بازدید از پروژه پارک ترافیک نیز گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه عمرانی به مدیرکل دفتر فنی، اجرایی و نظارت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ارائه شد.

در ادامه این سفر، وی از مقصد بعدی یعنی پروژه نهضت ملی ۹۴۲ واحدی بازدید کرد و در محل این پروژه وی از مهندسان پروژه آخرین تحولات میدانی را جویا شد.

 پروژه بعدی که مورد بازدید مدیرکل دفتر فنی، اجرایی و نظارت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و هیات همراه قرار گرفت پروژه اقدام ملی ۱۶۰ واحدی بود.

لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهر جدید گلبهار

در ادامه از پارک محله هشت نیز بازدید و مقرر شد در صورت امکان یک پیست دوچرخه در این پارک در نظر گرفته شود.

در پایان بازدیدهای امروز جلسه‌ای با حضور مدیرکل دفتر فنی، اجرایی و نظارت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در دفتر شرکت عمران گلبهار تشکیل و آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرای شرکت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

یادآوی می‌شود، مدیرکل دفتر فنی، اجرایی و نظارت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید دیروز هم به همراه محمدزرافشانی عضو هیات مدیره شرکت عمران گلبهار ضمن بازدید از مسیر قطار برقی مشهد گلبهار چناران از آخرین وضعیت این پروژه مطلع شد و در جریان موانع بر سر راه پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت عمرانی و پیشرفت فیزیکی فازهای مختلف پروژه  قطار برقی مشهد گلبهارچناران توسط مدیر این پروژه ارائه شد. در ادامه مدیرکل دفتر فنی، اجرایی و نظارت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید از بخش های مختلف این پروژه از جمله بخش‌های فنی و آزمایشگاه، رمپ دسترسی به تونل زعفرانیه مشهد «۲۷۰۰» و طول مسیر بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این مگا پروژه قرار گرفت.