شناسهٔ خبر: 11430 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات بهسازی و ساماندهی عمومی فرودگاه رفسنجان

فرودگاه رفسنجان مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان از آغاز عملیات بهسازی و ساماندهی عمومی فرودگاه رفسنجان در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کرمان، محمد نخعی مدیر کل فرودگاه های استان ضمن اعلام این خبر گفت :طرح ساماندهی عمومی در حوزه هوانوردی و فرودگاهی با عملیات عمرانی در فرودگاه رفسنجان آغاز شده است .

وی در این خصوص اضافه کرد:فضای ۳۵۰ متری این مجموعه با تغییر مکان و احداث مکان های  بهداشتی و نیز بهسازی کف هم اکنون درحال انجام است .

نخعی همچنین از ایجاد حصار حفاظتی از نوع فنس با بستر مقاوم شده برای ساختمان سپاه حفاظت در این فرودگاه خبر داد و گفت: فنس فضایی معادل دو هزار و ۶۲۰ متر مربع با هدف افزایش قوانین حفاظتی و امنیتی با بستر سازی مقاوم برای فرودگاه و سپاه حفاظت آن انجام شده است .

مدیر کل فرودگاه های استان لزوم ساماندهی اماکن عملیاتی را قطعی اعلام کرد و گفت: برای تأمین تسهیلات و مقاوم سازی ایستگاه عملیات آتش نشانی و امداد طرح بتن ریزی مسلح مقابل ایستگاه به متراژ ۱۰۰متر مربع هم اکنون در حال اجراست .

وی از بهسازی اساسی نمازخانه این فرودگاه خبر داد و گفت: نمازخانه این فرودگاه نیز که فضای وسیعی هم دارد با ساماندهی کف درحال انجام است و امور تجهیز آن نیز پس از بهسازی ها انجام خواهد شد.

وی تمامی اعتبار لازم برای انجام این امور را معادل چهار میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال اعلام کرد که از محل اعتبارات شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور تخصیص یافته است ./

نظر شما