شناسهٔ خبر: 114349 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مطرح کرد؛

آگاه‌سازی جامعه از حقیقت و اطلاع‌رسانی شفاف، لازمه حرفه خبرنگاری

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، آگاه‌سازی جامعه از حقیقت و اطلاع‌رسانی شفاف را لازمه حرفه خبرنگاری خواند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مجید کیانپور، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت و عنوان کرد:‌ خبرنگاران به راستی تجسم امانتداری، وظیفه شناسی، دلسوزی و تعهدند.

وی در این پیام خبرنگاران را وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش خواند و عنوان کرد: سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش آنها است و تقارن مناسبت امسال با عاشورای حسینی فرصت مغتنمی برای تمجید از نقش والای حضرت زینب (س) در صیانت و انتقال پیام کربلا و همچنین تاکید بر شفافیت، حقیقت جویی و استقلال خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی است.

کیانپور در بخش دیگری از پیام خود آورد: ۱۷مرداد روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق‌گویی و حق‌جویی و روز پاسداشت قلم را که متعلق به همه‌ی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه‌ی اطلاع‌رسانی است، پاس بداریم.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیرعامل این شرکت در بخش پایانی پیام خود آورده است: از این رو ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تهنیت فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار بر تمام تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی، از همراهی اثرگذار خبرنگاران صادق در راستای انعکاس مطلوب و شایسته اخبار و رویدادهای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای ارتقاء کیفیت ساخت و سازها و پروژه‌های عمرانی به منظور حفظ منافع و سرمایه‌های ملی تشکر و قدردانی می‌کنم.