شناسهٔ خبر: 114362 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان خبر داد:

حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در محل پاسخگویی سامد

محبت خواه خلیل محبت خواه ظهر امروز از طریق سیستم پاسخگویی سامد در محل اداره کل بازرسی استان تهران پاسخگوی 30 نفر از شهروندان بود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهر سازی استان تهران چهارشنبه نوزدهم مردادماه پاسخگوی مردم از طریق سامانه سامد بود.  

آتینا محمدیان روشن رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران در این خصوص گفت: در راستای برنامه زمانبندی حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) چهارشنبه نوزدهم مردادماه خلیل محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران به مدت دو ساعت به صورت برخط پاسخگوی مردم و تماس‌های مختلف شهروندان در قالب درخواست، پیشنهاد، گزارش و شکایات بود.

وی افزود: در این ارتباط، تماس هایی از شهرستانهای مختلف استان برقرار و مسایل متعدد و مختلفی همچون معوض زمین، واگذاری، مشکلات مسکن مهر، مسکن ملی و ...از سوی مخاطبان مطرح شد.

محمدیان روشن در پایان گفت : میزخدمت الکترونیک پورتال اداره کل، سیستم تلفنی ۱۱۱  (سامانه سامد) و همچنین پاسخگویی های حضوری در قالب ملاقات چهره به چهره و تلفنی موجب شده است که مشکلات مردم  به سرعت قابل حل‌وفصل و رسیدگی باشد.