شناسهٔ خبر: 114404 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر مدیرکل هسته گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان شد:

تاکید بر رعایت اصول و ضوابط جایگاه کارمندی در تعاملات درون سازمانی

سفر مدير كل هسته گزينش سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي به استان اصفهان کمبود تعداد پرسنل در سطح کشور و برنامه ریزی لازم برای استفاده کامل از توانمندی های فردی کارکنان و همچنین تلاش برای جبران کمبود تعداد پرسنل و جایگزینی بازنشستگان از اولویت های هسته گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

به گرارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ایرج بیگدلی در سفر یکروزه خود به استان اصفهان در جلسه شورای اداری که با حضور مدیر کل، معاونین و روسای ادارات ستادی در سالن جلسات اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان برگزار شد ضمن تشکر از زحمات مجموعه کارکنان این اداره کل، استان اصفهان را استانی شاخص از نظر توانایی های فردی پرسنل در امور محوله دانست.

ایرج بیگدلی همچنین بر لزوم در نظر گرفتن جایگاه و منزلت کارمندی در تعاملات درون سازمانی تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به کمبود تعداد پرسنل در سطح کشور از برنامه ریزی لازم برای استفاده کامل از توانمندی های فردی کارکنان و همچنین تلاش برای جبران کمبود تعداد پرسنل و جایگزینی بازنشستگان بر حسب نیاز ادارات کل تایید کرد.

مدیر کل هسته گزینش سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در پایان این سفر به صورت صمیمانه با همکاران دیدار و سپس عازم استان چهارمحال و بختیاری شد.