شناسهٔ خبر: 114486 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی:

تامین ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در مشهد قطعی شده است

مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي در ديدار با خبرگزاري ايرنا سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تاکنون ۳۰ تا ۴۰ هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن در مشهد قطعی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، عباس یوسف‌زاده گفت: تاکنون اقدامات خوبی در خصوص تامین زمین، فرآیند انتخاب پیمانکار، سیاستها و راهبردهای واگذاری زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان انجام شده است.

وی از ساخت ۲۰ تا ۳۰ هزار واحد از این طرح در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر داد و اظهار داشت: در این خصوص زمین به صورت "گروه ساخت" به مردم تحویل می شود.

یوسف زاده بیان کرد: هدف گذاری دولت ساخت ۲۷۵ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان است که تا یک ماه آینده زمین مورد نیاز برای واحدهای مزبور تامین می گردد.  

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین مزیتهای این طرح زمینهای مرغوب اختصاص یافته به ساخت واحدهای مسکونی است که تلاش شده در هر جایی هر زمینی به این طرح اختصاص نیابد، بلکه زمین های مرغوب برای ساخت مسکن در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت مانند مشهد، سبزوار، نیشابور و چهار شهرستان بزرگ دیگر استان واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به صورت چهار طبقه ساخته خواهد شد.