شناسهٔ خبر: 114520 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

تایید نهایی افزون بر ۳۷ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان وبلوچستان

عطاء اله اکبری دبیر شورای مسکن استان سیستان وبلوچستان گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته و دریافت اصل مدارک از متقاضیان واجد شرایط تاکنون ۳۷ هزار و ۱۹۸ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در سراسر استان مورد تایید نهایی قرار گرفته‌ اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری اظهار داشت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه طرح نهضت ملی مسکن در مجموع ۱۹۹ هزار و ۳۵۹ نفر در طرح  نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد با توجه به شاخص‌هایی نظیر فرم (ج)، سابقه مالکیت و سکونت در محل مورد تقاضا ۳۷ هزار و ۱۹۸ نفر واجد شرایط این طرح تایید نهایی شدند.

وی افزود: همچنین سایر متقاضیان نیز باید اصل مدارک مورد نظر را ارائه داده تا بررسی های لازم در این خصوص انجام شود.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت: همچنین از مجموع تایید شدگان استان تاکنون ۲۰ هزار و ۱۰ نفر اقدام به واریز وجه مورد نظر کرده اند که  ۱۶ هزار و ۳۲۱ نفر از آنان نیز به پروژه ها متصل شده اند. 

تایید نهایی افزون بر ۳۷ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان وبلوچستان

اکبری تصریح کرد: همچنین تاکنون بانک های سیستان و بلوچستان افزون بر ۵۵۳ میلیارد تومان تسهیلات به پروژه های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن پرداخت نموده اند که بخش قابل توجهی از این تسهیلات یعنی بیش از ۴۴۲ میلیارد تومان به پروژه های اداره کل راه و شهرسازی شمال استان تخصیص یافته است.

وی از عزم جدی استان جهت ساخت پروژهای نهصت ملی مسکن در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و ارزان ترین  قیمت ممکن خبرداد و گفت: سیستان و بلوچستان هم اینک در صدر استان های برتر کشور در تامین زمین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد.