شناسهٔ خبر: 114543 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد اعلام کرد:

جابجایی ۱۸۰ هزارتن کالا از شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز

جابه جایی کالا رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:با تلاش فعالان حمل و نقل و رانندگان سخت کوش ۱۸۰ هزارتن کالا از شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،آیدین مرادی در بازدید از شرکت حمل ونقل پارس آباد با بیان اینکه وضعیت حمل ونقل کالا در این شهرستان کاملا عادی و روان است گفت:۱۴ شرکت در حوزه حمل ونقل کالا در شهرستان پارس آباد در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

عضو شورای اداری شهرستان پارس آباد عمده کالاهای حمل شده را سیمان،گندم،پنبه،آب معدنی،ام دی اف،نوشابه و انواع محصولات کشاورزی برشمرد.

مرادی گفت:در مدت یاد شده ۲۵ هزار برگ بارنامه نیز در شهرستان پارس آباد صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد در ۴ ماهه گذشته از جابجایی حدود ۴۶ هزار نفر مسافر در این شهرستان خبرداد و بیان کرد:این تعداد جابجایی مسافر در قالب ۷هزار و ۵۶۵ سفر اتفاق افتاده است.

مرادی اظهار کرد:این تعداد مسافر توسط ۴۰ دستگاه اتوبوس و ۶۰ دستگاه سواری از شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز جابجا شده اند.

وی در جهت ارتقای ایمنی راهها و تسهیل در عبور و مرور استفاده از ۲۴۰ تن آسفالت لکه گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان را در ۴ ماهه گذشته یادآور شدو گفت:در مدت یاد شده راهداران ۵ هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت اجرا کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد با هدف آگاهی وانتقال صحیح اطلاعات به رانندگان به نصب ۴۵۰ عدد علائم ایمنی در راههای اصلی این شهرستان اشاره کرد و خاطرنشان شد:در ۴ ماهه گذشته ۳۲ عدد بنر اطلاعاتی و هشداری در جاده های شهرستان پارس آباد و اصلاندوز نصب شده است.

مرادی نگهداری ۲ هزار متر طول روشنایی،۱۲۷ عدد از پایه چراغ های چشمک زن،آشکارسازی ۹۴۵ مورد پلها و نقاط پربرخورد با دپوی مصالح،انجام هزار و ۷۰۰ متر مکعب لایروبی پلهای با دهانه بیش از ده متر و انجام ۳۰۰ متر مکعب عملیات پاکسازی نخاله و زباله از حریم راه را از دیگر اقدامات مهم راهداران در شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز عنوان کرد.