شناسهٔ خبر: 114569 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس خبرداد؛

برقراری پروازهای هواپیمایی پگاسوس از فرودگاه شیراز به مقصد استانبول

برقراری پروازهای هواپیمایی پگاسوس از فرودگاه شیراز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از برقراری نخستین پرواز هواپیمایی پگاسوس در مسیر استانبول- شیراز- استانبول از شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا کریم آقائی مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از برقراری نخستین پرواز هواپیمایی پگاسوس در مسیر استانبول- شیراز- استانبول از شهریور ماه سال جاری خبر داد.

کریم آقائی اظهار کرد: در راستای افزایش پروازهای خارجی، شرکت هواپیمایی پگاسوس از سه شنبه هشتم شهریورماه پروازهای برنامه ای خود را در مسیر استانبول- شیراز و بالعکس آغاز خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه این پروازها با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ انجام می‌شود، افزود: پروازهای این شرکت در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۰۳:۰۵ بامداد وارد فرودگاه شیراز می شود و ساعت ۰۳:۵۵ شیراز را به مقصد استانبول (فرودگاه سبیها) ترک می کند.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس تصریح کرد: در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی ترکیش و ایرتور با انجام ۱۴ پرواز هفتگی ورود و خروج در مسیر یاد شده اقدام به جا به جایی مسافر می کنند.