شناسهٔ خبر: 114590 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران خبر داد؛

بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از فرودگاه بین المللی تبریز / ابراز رضایت معاون وزیر از کیفیت خدمات رسانی در فرودگاه تبریز

بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری  از فرودگاه تبریز رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با حضور در فرودگاه تبریز از بخشهای مختلف این فرودگاه بازدید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ محمد محمدی بخش معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با حضور در فرودگاه تبریز از بخش‌های مختلف این فرودگاه بازدید کرد.

در این بازدید فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمدی بخش را همراهی می کرد، از برج مراقبت پرواز، سطوح پروازی و همچنین سالن ترمینال فرودگاه تبریز بازدید شد.

همچنین در این بازدید رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با ارائه توضیحاتی حاضران را در جریان نحوه خدمت رسانی به مسافران فرودگاه تبریز قرار داد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها ، در پایان این بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اهمیت و جایگاه فرودگاه تبریز در میان فرودگاه‌های کشور گفت: این فرودگاه علاوه بر پروازهای مسافری، پروازهای سوختگیری، هواپیماهای سبک و فوق سبک، بالگردهای امداد را نیز سرویس دهی می کند که هم در حوزه عملیاتی و هم در بخش سرویس دهی به مسافران و مراجعان فرودگاهی، از عملکرد رضایت بخش و قابل قبولی برخوردار است.