شناسهٔ خبر: 114622 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

فعالیت های حوزه راهداری و حمل و نقل باید برنامه محورشود

مازندران مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در جلسه شورای اداری که با حضور معاونین و روسای ادارات ستادی و تابعه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید عنوان نمود: فعالیت های حوزه راهداری و حمل و نقل باید برنامه محور شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،حسن جهانیان در جلسه شورای اداری که با هدف برنامه‌ریزی به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی فعالیتهای ادارات برگزار شد، خاطرنشان ساخت: باید همچون گذشته با تلاش و جدیت برای اهداف و برنامه های این اداره کل از هیچ کوششی دریغ نکرده و با تمام توان و امکانات برای ایجاد یک راه ایمن در این استان ولایتمدار بکوشیم.

وی تصریح کرد: مهم ترین عاملی که می تواند در تسریع و پیشرفت هر پروژه ای مؤثر باشد نظارت دقیق و حضور فعال و مستمر بر سر آن پروژه بوده ، لذا از همه رؤسای ادارات تابعه وستادی خواسته تا این مسئله مهم را در اولویت اصلی کار خود لحاظ کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطر نشان ساخت: این اداره کل در راستای وظایف خود در خصوص جابجایی مسافر خاصه زائرین اربعین حسینی اقدامات و برنامه های گسترده ای را همچون سنوات گذشته در دستور کار خود دارد که با توجه به حجم بالای زائران امسال حداکثر ناوگان حمل و نقل مسافری استان برای جابجایی آن ها اختصاص داده شده است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل  استان مازندران در این نشست بر حضور مداوم و مستمر اکیپ های راهداری و ناظرین محورها در شرایط بحران در سطح محورهای کوهستانی استان تاکید و عنوان کرد: علاوه بر ناظرین محورها می بایست رئیس اداره مربوطه نیز در زمان بحران در محورها حضور شبانه روزی و مداوم داشته باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: باید نظارت دقیق و مستمر بر روند کاری مراکز معانیه فنی خودروها ، مجتمع های خدمات رفاهی و پایانه ها توسط مسولین ذیربط این اداره کل و کارشناسان این امر انجام پذیرد.

جهانیان در ادامه افزود: با توجه به تردد میلیونی در جاده های مازندران و اجرای طرح واکنش سریع در سطح محورهای استان در قالب اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب علائم ، اَشکار سازی نقاط پر حادثه ، شانه سازی، تعویض گاردریل با نیوجرسی، رنگ آمیزی پایه ها و نرده ها، شسشتو و ساماندهی علائم ، اصلاح قوس ها و ... باعث افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای شود.

وی از روسای ادارات خواست تا در نگهداری ماشین آلات راهداری نهایت تلاش را نموده تا اقدامات بهنگام در راهداری مستمر و جاری بدون کوچکترین وقفه ای انجام گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اظهار این که اگر مانع ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه های استان نشویم ، در بحث ایمنی با چالش جدی مواجه خواهیم شد ، اظهار داشت : حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه ها نیازمند یک همت و عزم ملی بوده که می بایست تمامی دستگاه های ذیربط خود را ملزم به اجرا آن بدانند.

وی گفت:  بی شک نیروی انسانی اساسی ترین عامل و نقش کلیدی در ارایه خدمات دارد و مهمترین سرمایه یک سازمان به شمار می آید. تجربه نشان داده است که هر سازمانی برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده خود، نیازمند نیروی انسانی متخصص، خالق و با انگیزه است.