شناسهٔ خبر: 114624 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل مازندران :

تمامی جنبه های توسعه ملی به توسعه صنعت حمل و نقل مرتبط است

مازندران معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در نشست ادواری با روسای ادارات تابعه این اداره کل که با هدف بررسی و ارتقاء سطح کیفی و کمی بخش های مختلف حمل و نقل برگزار شد ، تمامی جنبه های توسعه ملی را در گرو توسعه صنعت حمل و نقل برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از  مازندران ، ابوالفضل صفری در این نشست ضمن قدردانی از تلاشهای همه دست اندرکاران بخش های مختلف حمل و نقل در استان از مازندران به عنوان یک استان ویژه و استراتژیک در منطقه یاد کرد و افزود: با توجه به اهمیتی که صنعت حمل و نقل در توسعه کلیه امور اعم از اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و جذب توریست به استان دارد ، لذا باید تمامی دستگاه ها در این بخش نسبت به پیشرفت استان تعلق خاطر داشته باشند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه خواستار توجه ویژه روسای ادارات تابعه به برنامه های اجرایی مراسم بزرگ و حماسی اربعین حسینی اشاره و اظهار داشت : در حال حاضر مهم ترین برنامه حوزه کاری در بخش حمل و نقل جابجایی زائرین برای مراسم های اربعین حسینی و مشهد مقدس بوده که باید از تمام ظرفیت ها برای اجرای آن استفاده کرد.

 صفری با بیان این مطلب که با توجه به تجربیات سال های گذشته و با برنامه ریزی مناسب باید ایمنی و مطلوبیت سفررا افزایش دهیم تا کوچکترین مشکل برای زائران بوجود نیاید خاطر نشان ساخت : انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر استان برای نقل و انتقال زائران حرم ابا عبدالله الحسین (ع) در اربعین سرور و سالار شهیدان با تمام امکانات و تجهیزات اعلام آمادگی کردند.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در بخش حمل و نقل استان اظهار داشت: هر یک از دستگاه های ذیربط باید مجدانه در اجرای برنامه های اجرایی خود همیت و تلاش همه جانبه داشته ، تا توازن در زیر ساختها و سطح تقاضای جابجایی کالا و مسافر در تحقق سرعت ، سهولت و ایمنی در بخش حمل و نقل را بوجود بیاید.

گفتنی است نشست ادواری مذکور با حضور روسای ادارات تابعه مرکز استان برگزار و به زودی این نشست با حضور روسای ادارات تابعه غرب استان تشکیل می شود.