شناسهٔ خبر: 114626 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی البرز :

بیش از ۷۷ میلیارد تومان از اراضی دولتی رفع تصرف و به دولت باز گردانده شد

رفع تصرف البرز ۱۵۵ هزار متر مربع از اراضی ملی استان البرز به ارزش بیش از ۷۷ میلیارد تومان رفع تصرف و به بیت المال باز گردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شھرسازی (البرز)، شریفی، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی البرز گفت:‌ این رفع تصرف شامل یک قطعه زمین در پلاک اصلی ۱۵۳ سیاهکلاهان موسوم به گلدره از توابع شهرستان کرج و در اراضی ملی بوده که توسط اشخاصی حقیقی اقدام به تصرف نموده بودند که توسط یگان حفاظت از اراضی استان رفع تصرف گردید.

شریفی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با بیان این مطلب افزود : با حضور عوامل یگان حفاظت از اراضی در مناطق مختلف روستای سیاهکلاهان واقع در شمال شهرستان کرج  و گزارش واحد گشت یگان و صدور حکم قضایی با هماهنگی و تلاش مجموعه همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان اقدام به رفع تصرف از اراضی مورد نظر صورت گرفته است .

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن نیز با اشاره به تصرف اراضی دولت توسط اشخاص سودجو  اضافه کرد : این رفع تصرف شامل یک قطعه زمین به مساحت ۱۵۵۰۰۰ متر مربع در اراضی ملی در روستای سیاهکلاهان موسوم به گلدره بوده که توسط اشخاصی حقیقی اقدام به فنس کشی نموده بودند که توسط یگان حفاظت از اراضی استان رفع تصرف گردید.

سرهنگ خزائی ارزش تقریبی این اراضی را هفتاد و هفت میلیارد و پانصد میلیون تومان اعلام نمود و گفت با حضور به موقع و هوشیاری کامل عوامل یگان حفاظت از اراضی استان این زمین به دولت بازگردانده شد.