شناسهٔ خبر: 114638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اندیمشک:

جاده شهر آزادی تا شهرک شهید مدنی اندیمشک روشن می شود

روشنایی استان مرکزی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اندیمشک گفت: جاده شهر آزادی تا شهرک شهید مدنی در مسیر ترانزیتی اندیمشک - اهواز به طول ۵ کیلومتر روشن می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، علی میرعالی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک ورودی خوزستان است و برای اربعین حسینی(ع)، زائران از این شهر وارد استان می شوند، احداث و تکمیل روشنایی نقطه ای جاده شهر آزادی تا شهرک شهید مدنی در مسیر ترانزیتی اندیمشک - اهواز در دستور این اداره قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه روشنایی این مسیر به دلیل تصادف های صورت گرفته در آن بسیار حائز اهمیت است، افزود: این پروژه به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجرا و آماده سازی برای اربعین حسینی(ع) است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اندیمشک با بیان اینکه ایمن سازی محور اندیمشک-اهواز به عنوان یکی از محورهای اصلی منتهی به پایانه های مرزی خوزستان در حال انجام است، گفت: عملیات شانه سازی از ابتدای محور اندیمشک-اهواز تا شهرک مدنی به طول ۱۵ کیلومتر نیز با استفاده از ماشین آلات راهداری در حال انجام است.

میرعالی درخصوص ساماندهی ورودی شهرستان اندیمشک گفت: این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان در حال اجرا است و امیدوار هستیم در نیمه دوم سال جاری اجرای آن به پایان برسد.