شناسهٔ خبر: 114699 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سوادکوه خبرداد:

عملیات بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان سوادکوه

مازندران سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سوادکوه از اجرای عملیات روکش آسفالت راه روستایی " امام کلا تا رئیس کلای لفور " این شهرستان سوادکوه به طول 3 کیلومتر با اعتبار بالغ بر40 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،مهرداد سلیمی  اظهار داشت: اجرای عملیات روکش آسفالت امام کلا تا رئیس کلای لفور به طول 3 کیلومتر و با اجرای ۱۴۰۰ تن آسفالت گرم که از درخواست های مردمی از گذشته بود صورت پذیرفت.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سوادکوه خاطر نشان ساخت: داشتن راه روستایی سالم و ایمن یعنی توسعه روستا در زمینه حمل ایمن بار و مسافر ،رونق تولید و در نتیجه جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر را به دنبال دارد.

 سلیمی در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود : اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ،آشکار سازی نقاط پر تصادف ،نصب انواع علائم اخطاری قوس ،مسیرنما و خطر نما ،تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ،ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  است.