شناسهٔ خبر: 114724 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد :

اتمام عملیات زیرسازی و اجرای ابنیه فنی راه روستایی هماگ بالا-توتنگ

اتمام عملیات زیرسازی و اجرای ابنیه فنی راه روستایی هماگ بالا‌-توتنگ رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از زیرسازی و اجرای ابنیه فنی محور هماگ بالا به توتنگ از توابع دهستان سیاهو بخش مرکزی شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از هرمزگان، میثم نوبانی اظهار کرد : در حال حاضر خاکبرداری، بستر سازی، زیرسازی و احداث ابنیه فنی راه روستایی هماگ بالا به تو تنگ و جذر آباد از توابع دهستان سیاهو به طول ۶/۵ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال انجام شده است.

وی ادامه داد : با تکمیل عملیات و آسفالت و بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۳۰۰ خانوار روستایی از راه آسفالته مناسب برخوردار خواهند شد.

وی افزود : مناقصه اجرای آسفالت پروژه در حال انجام و ان شاءالله با تعیین پیمانکار تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

نوبانی در ادامه افزود : این منطقه به دلیل موقعیت خاص آب و هوایی و پوشش گیاهی که دارد سالانه مورد بازدید گردشگران و کوهنوردان بسیاری می باشد که با بهره برداری از این پروژه رفت و آمد گردشگران تسهیل خواهد یافت.

گفتنی است : از محصولات کشاورزی منطقه سیاهو می توان از نارنگی نام برد که با بهره برداری از این پروژه روند ارائه این محصول در بازار تسهیل خواهد شد.