شناسهٔ خبر: 11476 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه احداث ادامه بزرگراه همت

علی نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور روز پنجشنبه در جریان سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه به استان البرز، از پروژه ملی احداث ادامه بزرگراه شهید همت بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، در این بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای این پروژه بازدید کرده و مسایل و مشکلات پیمکاران و تملکات مربوط به بزرگراه را بررسی کرده و دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد. در این بازدید همچنین موضوع اعتبارات مربوط به اجرای این پروژه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز اوایل خرداد ماه سال جاری ضمن بازدید از این پروژه اعلام کرده بود که دولت در نخستین تخصیص های عمرانی، اعتبار ویژه ای جهت اتمام قطعات 2 و 3 پروژه بزرگراه شهید همت اختصاص می دهد.

نوبخت در جریان بازدید از این بزرگراه که در نهایت به جاده چالوس متصل خواهد شد، البرز را یکی از استان هایی دانسته بود که شاهراه ارتباطی شمال و غرب کشور به پایتخت است.

وی تاکید کرده بود که باید برای رفع معضل ترافیک دراین استان به خصوص بزرگراه تهران -کرج دولت نگاه ویژه ای داشته باشد.

معاون رییس جمهوری همچنین از توجه ویژه دولت به این پروژه ملی خبر داده و تاکید کرده بود که باید کارشناسانه تر نسبت به اتمام این پروژه تصمیم گرفت تا هموطنان برای عبور از این محور، بدون ترافیک به راه خود ادامه دهند.

سید حمید طهایی نیز پیش از این اعلام کرده که دولت 70 میلیارد تومان در سال جاری برای این پروژه اختصاص داده است و قرار است بیش از این میزان نیز از طریق شورای شهر و شهرداری برای اتمام این پروژه در نظر گرفته شود.

برچسب‌ها:

نظر شما