شناسهٔ خبر: 11481 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تحویل مدارس «تدبیر» و «امید» شهر جدید پرند در نیمه شهریورماه/ تکمیل ساخت ۱۱ باب مدرسه در سال تحصیلی ۹۵-۹۴

نمایی از شهر جدید پرند مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان این‌که ۱۱ باب مدرسه در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ جهت بهره‌برداری تحویل وزارت آموزش و پرورش می‌شود گفت: در راستای سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تامین خدمات روبنایی مورد نیاز واحدهای مسکن مهر، عملیات اجرای ۲۱ واحد آموزشی در محدوده مسکن مهر پرند آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، باران هاشم‌زهی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند در بازدید روزانه خود از مدارس در حال ساخت توسط این شرکت از تکمیل و تحویل دو مدرسه در روزهای ۱۴و ۱۵ شهریور ماه سال جاری به نام‌های تدبیر و امید در شهرک آفتاب این شهر خبر داد.

بر پایه این گزارش از ابتدای شروع دولت یازدهم و در راستای سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تامین خدمات روبنایی مورد نیاز واحد های مسکن مهر، عملیات اجرا و تکمیل ۲۱ واحد آموزشی در محدوده مسکن مهر شهر جدید پرند آغاز شده است.

طبق برنامه شرکت عمران شهر جدید پرند تعداد ۱۱ باب مدرسه در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ جهت بهره برداری تحویل وزارت آموزش و پرورش می‌شود. این مدارس با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پرند در حال ساخت است./

نظر شما