شناسهٔ خبر: 114850 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

بهره‌برداری از ۲۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در هفته دولت/ بهره‌مندی بیش از ۱۱هزار سکنه روستاها از مزایای عملیات روکش آسفالت سرد

جاده سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از قابل بهره برداری بودن ۲۷ پروژه راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همزمان با هفته دولت خبرداد.

ایوب کرد،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از بهره‌برداری ۲۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان همزمان با هفته دولت خبرداد و گفت: به منظور تکمیل پروژه‌های مذکور بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها، زمینه اشتغال‌زایی را برای ۴۵۲ نفر فراهم کرده است، عنوان کرد:‌ عملیات بهسازی و روکش آسفالت محورهای شریانی، اجرای روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل و همچنین زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی در مجموع به طول بیش از ۲۶۰ کیلومتر از جمله پروژه‌های تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در هفته دولت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از عملیات روکش آسفالت سرد محورهای روستایی تعداد ۶۲۰ روستا و بیش از ۱۱هزار سکنه روستاها از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.