شناسهٔ خبر: 114852 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان؛

جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار شد

مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان بوشهر گفت: شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان بوشهر درحال آماده شدن برای استقبال از سفر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در هفته دولت به استان بوشهر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، جلسه شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان بوشهر به ریاست مدیر کل راه وشهر سازی و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان بوشهر، مدیران و معاونین دستگاههای عضو شورا، فرمانده پلیس راهور و سایر مسئولین برگزار شد.

سید محمود دستغیبی مدیر کل راه وشهر سازی استان درحاشیه این جلسه گفت: به منظور آمادگی هرچه بیشتر دستگاههای عضو شورا این جلسه تشکیل و مسائل قابل طرح در سفر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به استان  بررسی و مورد کارشناسی قرارگرفت.

وی ادامه داد: یکی از سیاستهای مهم در وزارت راه وشهرسازی برگزاری جلسات هماهنگی، قبل از سفرهای استانی رئیس جمهور و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی است تا مشکلات دسته بندی و درصورت برطرف نشدن در استان، مطرح و پیگیری شود که برای این امر باید با همفکری و تعامل با سایر دستگاه‌ها به نتایج مطلوب دست یابیم.

دستغیبی افزود: موضوع نهضت ملی مسکن از جمله موارد مهمی است که در سفرهای استانی وزیر راه و شهرسازی جزءمطالبات مردمی است و بیشترین درخواستهای مردمی نیز در این حوزه می باشد، از این رو این اداره کل نقش پررنگی در این سفر خواهد داشت.

 مدیر کل راه وشهر سازی و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان بوشهر و همچنین مدیران اعضا شورا به تشریح برنامه های هفته دولت و بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور در مهرماه ۱۴۰۰ پرداختند.