شناسهٔ خبر: 114854 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط معاون عمرانی استاندار کردستان انجام شد:

بررسی راهکارهای تامین زمین نهضت ملی مسکن قروه

بازدید از نهضت ملی مسکن قروه راهکارها و گزینه های مختلف برای تامین زمین مورد نیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر قروه توسط معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه وشهرسازی کردستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( کردستان )،  کیومرث حبیبی معاون عمرانی استاندار کردستان با حضور در فرمانداری شهرستان قروه وتشکیل جلسه وهم چنین بازدید میدانی از سطح شهر گزینه های مختلف اراضی مورد پیشنهاد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر را مورد بررسی قرار داد .

حبیبی در جریان این بازدید که شامگاه پنجشنبه انجام شد از پروژه ۷۲ واحدی شهرک دانش نیز بازدید کرده و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه هدف همه ما خدمت به مردم شریف استان و تلاش برای خانه‌دار کردن آنهاست اظهار کرد :  باید ترتیبی اتخاذ شود تا در جریان تامین زمین ، رضایت متقاضیان مورد توجه قرار گرفته و زمینی برای ثبت نام کنندگان در نظر گرفته شود که فاقد مشکل بوده و خدمات شهری به سادگی در دسترس قرار گیرد.

در جریان این بازدید که عرفان مرادی مدیر کل راه و شهرسازی ، فعله گری فرماندار قروه ، رسولی مدیرکل بنیاد مسکن و معاونین اداره کل راه و شهرسازی نیز معاون عمرانی استاندار را همراهی می‌کردند ، مرادی  با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۷هزار قروه ای در طرح نهضت ملی مسکن  اعلام کرد :  از ابتدای ثبت نام متقاضیان در مراحل مختلف ، کمیته تامین زمین جلسات متعددی را برگزار نموده و از جمله اقداماتی که انجام شده میتوان به الحاق ۱۲ هکتار زمین به محدوده شهر قروه در راستای اجرای طرح نهضت ملی اشاره کرد.

مرادی ادامه داد: با توجه به کمبودشدید زمین دولتی در قروه از اقدامات دیگری که انجام شده می توان به ارتباط و تعامل با دارندگان زمین در اطراف و نزدیکی محدوده شهر قروه به منظور توافق با آنها جهت الحاق به شهراشاره کرد که خوشبختانه کارهای خوبی انجام شده و امیدواریم بتوانیم با مالکین به تفاهم برسیم.