شناسهٔ خبر: 114912 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طبس اعلام کرد:‌

اتمام عملیات آسفالت سرد راه روستایی جمز به طول ۳ کیلومتر

محسن حیدری - طبس-2.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طبس از پایان عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت سرد راه روستایی جمز به طول ۳ کیلومتر در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)؛ محسن حیدری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس گفت: با هدف توسعه زیرساختی منطقه و بهره‌مندی روستاییان ۲۳۶ خانوار از نعمت راه ارتباطی بعنوان یکی از ارکان مهم حمل و نقل، عملیات اجرای آسفالت راه روستایی جمز پس از تلاش چند ماهه تیم های راهداری شهرستان طبس سرانجام خاتمه یافت و به زودی مورد بهره برداری کاربران جاده ای قرار خواهد گرفت.

وی افزود: راه روستایی جمز با طول ۳ کیلومتر یکی از راه های روستایی اولویت دار تلقی می شد که به جهت تسهیل در دسترسی و تردد اهالی این منطقه به مرکزیت شهر طبس از سال ۹۹ فرآیند اجرایی در قاب طرح ملی ابرار آن کلید خورد که در بدو امر احداث ۵ دستگاه ابنیه فنی مورد نیاز محور از طریق برگزاری تشریفات مناقصه به پیمانکار واجد الشرایط سپرده شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس  ادامه داد: در حال حاضر نیز پروسه نصب تابلو علائم ترافیکی،خط کشی و سایر تجهیزات ایمنی در حال اجرا است طی چند روز آتی  در هفته دولت این پروسه نیز خاتمه یافته و به منظور بهره برداری کاربران جاده ای بازگشایی  خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از پیگیری ها و تلاش های مجدانه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان،دهیاری روستای جمز و سایر دست اندرکارانی که در به ثمر رسیدن این پروژه عمرانی دخیل بودند یادآور شد: سلامت و شرایط تردد ایمن مردم به عنوان یکی از بزرگترین دغدغه‌های مطرح بوده که از این جهت تمام منابع خویش را به خدمت گرفته ایم تا با عینیت بخشی به رسالت های سازمانی، سهمی هرچند کوچک در ایجاد رضایتمندی بیشتر مسافران جاده ای ایفا کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: تجارب گذشته نیز موید آن است که با توجه به محدودیت های اعتباری و منابع تحت اختیارهر کجا که پروژه های عمرانی به صورت مشارکتی کلید خورده است شاهد نتایج بهتر و چشمگیرتر بوده ایم.