شناسهٔ خبر: 114920 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود در استان خراسان رضوی خبر داد؛

بهره‌برداری از ۶۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در شهر جدید بینالود همزمان با هفته دولت

شهر جدیدی بینالود رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت: همزمان با هفته دولت حدود ۶۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی روبنایی و زیربنایی در این شهر جدید خراسان رضوی آماده بهره‌برداری شده یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

حمیدرضا یزدانی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: در راستای افزایش ایمنی تردد شهروندان در حوزه توسعه زیرساخت‌های شهری حدود ۲۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی زیربنایی شامل اصلاح و روکش آسفالت معابر شهری، اجرای جداول و اصلاح طرح هندسی تقاطع‌ها و مناسب‌سازی معابر جهت استفاده توان یابان جسمی و حرکتی در هفته دولت در شهر جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین به منظور افزایش امکانات شهری و رفاه حال ساکنین و شهروندان، در هفته دولت عملیات اجرایی یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه ابتدایی، تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر، اصلاحات هندسی تجهیز و ایمن‌سازی ترافیکی معابر شهری، ساماندهی مسیل‌ها و آبروهای سطح شهر و همچنین آماده‌سازی و تسطیح اراضی طرح نهضت ملی ساخت مسکن به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت: یکی از طرح‌های مهمی که امسال عملیات اجرایی آن با توجه به مشکلات دفع فاضلاب مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر آغاز می‌شود، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب مسکن مهر بینالود با ظرفیت ۸۰۰ متر مکعب است که قرارداد آن با مبلغ حدود ۱۸۰ میلیارد ریال منعقد شده است.

یزدانی افزود: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه مسکن مهر به صورت مشارکتی توسط شرکت عمران شهر جدید بینالود و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان خراسان رضوی آغاز می‌شود که تفاهم‌نامه آن منعقد شده و مراحل انتخاب پیمانکار نیز انجام شده است.