شناسهٔ خبر: 114922 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اعلام کرد:

تهیه و نصب ۳ هزار و ۵۰۰ عدد تابلوهای الزامی در راه‌های استان اردبیل

تابلوگذاری آذربایجان غربی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:در چهار ماهه گذشته۳ هزار و۵۰۰ عدد تابلوهای الزامی در راه های استان اردبیل تهیه و نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، آیدین هاشمی در بازدید ازمحور اردبیل سرچم با بیان اینکه این تابلوها در جهت ارتقای ایمنی راهها و الزام رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهوردر راهها نصب می شوند، گفت:انتظار داریم رانندگان با رعایت احتیاط لازم در سرعت و سبقت، جهت حفظ سلامتی خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده هزار و ۵۰۰ متر مربع از تابلوهای اطلاعاتی در راههای اصلی، فرعی و روستایی تعمیر ،اصلاح و نصب شده است تصریح کرد: در این مدت۲ هزار و۷۰۰عدد از تابلوهای انتظامی اصلاح و مونتاژ شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در ۴ ماهه گذشته ایمن سازی ۲۰۰ عدد از رمپ های ورودی و خروجی محورهای استان رایادآور شد و اظهار کرد:در این مدت راهداران پرتلاش در دماغه ها و نقاط پربرخورد ۳ هزار و ۵۰۰ عدد دپوی خاکی ایجاد کرده اند.

هاشمی در مدت یاد شده از اصلاح حدود ۱۱۳ هزار متر از شیب شیروانی راهها در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و بیان کرد: ۷۰۰ عدداز سرعتکاه های مجازی، پلاستیکی و آسفلاتی در راههاتوسط راهداران رنگ آمیزی ، اصلاح و نصب شده است.

وی انسداد ۲۳۰ عدد از راههای دسترسی غیرمجاز،رنگ آمیزی ۷۲ عدد از چراغ های چشمک زن،نصب ۳۷۱ عدد استوانه ایمنی در نقاط پربرخورد،تهیه و نصب ۲ هزار عدد بازتاب ایمنی و همچنین ارتقای حفاظ ۲۰۰ شاخه از گاردریل ها را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۴ ماهه گذشته برشمرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه راهداران بصورت مستمر ۱۸۰ کیلومتراز سیستم روشنایی موجود راه و تونل را نگهداری می کنندخاطرنشان شد:در مدت یاد شده راهداران هزار کیلومتر از افتادگی شانه راه را در محورهای اصلی و روستایی اصلاح و رفع کرده اند.